Iguazu, tweede dag

2 februari 2019 - Iguazú, Argentinië

Vandaag hebben we de watervallen bekeken vanaf de Braziliaanse kant. Wij hebben als enigen van de groep een helikoptervlucht gemaakt over de watervallen. Een geweldige ervaring met prachtig uitzicht. Echte mooie plaatjes volgen later. Daarna hebben we een vogeltuin bezocht en na de lunch op weg naar de watervallen. Vanaf dit punt zie je die van onderen. Heel indrukwekkend. Overigens startten wij onze tocht door het nationale park bij een hotel waar volgens onze gids Willem Alexander en Maxima Amalia hebben verwekt!!! (precies 9 maanden daarna geboren) 's Avonds het zoveelste heerlijke dineer in een hotel met een prachtige tuin met flora en fauna.

1. Annet Schraven:
    2 februari 2019
    Toch voorzichtig geweest in dat hotel? Het zou een enorme verrassing zijn als er over 9 maanden een Amalia 2 zou komen.
  2. Anneke en Paul:
    2 februari 2019
    wij zijn benieuwd over 9 maanden!!!
  3. Mia:
    2 februari 2019
    Dat lijkt mij een hele mooie ervaring om de watervallen van onderen te zien.
  4. Anna:
    4 februari 2019
    Wat een belevenissen, wat een indrukken, fantastisch! Wij vonden de helikoptervlucht boven New York ook een onvergetelijke ervaring...van boven af ziet de wereld er heel anders uit 😉😁liefs