El Chalten

20 januari 2019 - El Chalten, Argentinië

Gisteren met het vliegtuig geland in El Calafate, daarna met de bus naar El Chalten, een van de mooiste plekken van Patagonie . Vanaf het minste zonnestraaltje wordt alles magisch, helaas hadden wij regen!! Twee grote bergen de Fitz Roy en de Serro Torre, helaas gehuld in mist. Tweede dag een boottocht gemaakt en een mooie wandeling richting gletsjer. Prachtige omgeving veel backpackers. Morgen terug naar El Calafate en dan weer een hoogtepunt de gletsjer Perito Moreno. Maar daarover later.

1. Patricia Bongaarts:

Yes Heleen toetjes🤗🤗🤗
  5. Riekie:
    21 januari 2019
    Ziet er geweldig mooi uit!!
  6. Riekie:
  7. Anton en Gertie:
    21 januari 2019
    In het gebied waarin jullie nu zijn , vind ik ook het mooiste stukje Patagonië , qua natuur.
    Hopelijk inmiddels goed weer . Veel plezier, lekker genieten. Willem gaat het lopen naar wens?
  8. Anna:
    22 januari 2019
    Dank je wel voor jullie verslag, wat zullen jullie genieten! Wij hebben hier een winters landschap, vandaag sneeuwt het.. Nog veel reisplezier gewenst!
  9. Mia:
    23 januari 2019
    Na regen komt zonneschijn.