Buenos Aires

12 januari 2019 - Buenos Aires, Argentinië

Na een lange en inspannende vlucht met weinig slaap zijn wij op donderdag morgen plaatselijke tijd om 8 uur geland. Hier is het 4 uur vroeger. Wij zijn met het busje van Djoser naar het hotel gebracht en na een korte rustpauze zijn we met de gids met de groep van 20 personen naar het oude centrum van de stad gegaan o.a. naar het Plaza de Mayo met zijn indrukwekkende obelisk. Hier hadden we ook een ontmoeting met de "Dwaze Moeders" al zijn het na meer dan 40 jaar demonstreren tegen het bewind van Fidela inmiddels stok oude oma's. Vrijdag hebben we met het busje de highlights van de stad bezocht, heel indrukwekkend. Vandaag (zaterdag) bezoeken we nog de wijk Bocca, waarna we rond 4 uur beginnen aan een bustocht van 18 uur in een luxe slaapbus richting Puerto Madryn en komen dan in Patagonië. Jullie horen weer van ons!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Riekie:
    12 januari 2019
    Mooi om het verslag van jullie te lezen, zo kan ik de plaatsen waar jullie zijn, op Google bekijken, en heb ik 'n aardig kijkje in jullie reis.
  2. Wil en Betty:
    12 januari 2019
    Heerlijk om de zon en palmbomen te zien. In de stad van Maxima ben je helemaal in stijl Heleen: oranje boven!
  3. Annet Schraven:
    12 januari 2019
    Goede reis naar Puerto Madryn! Geniet er van.
  4. Mia:
    14 januari 2019