3 dagen Chili

26 januari 2019 - Torres Del Paine, Chili

Na een lange tocht kwamen we bij de grens van Chili aan. Alle formaliteiten nemen wat tijd in beslag. Vervolgens met een gids Jacky naar het nationaal park Torres del Paine. we maakten er een mooie wandeling. We overnachten in huisje. De volgende dag naar de Grey gletsjer aan het Grey meer. Het waaide enorm windkracht 10 tot 12. Toch een wandeling gemaakt. Heleen is halfweg afgehaakt. Willem heeft 10 km in 3 uur geaccidenteerd afgelegd. Vanmorgen na het ontbijt weer vertrokken naar El Calefate, waar we een nacht blijven. Morgen gaan we verder naar het volgende hoogtepunt van onze reis, Met het vliegtuig naar Vuurland naar Ushuaia, de meest zuidelijke stad van de wereld. Tot weer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke en Paul:
    26 januari 2019
    Geweldig! Het gaat dus goed met Willem z'n voet. Heerlijke vakantie hebben jullie.
    Mijn vakantie is ook erg rustig.
    Blijf genieten, groetjes Anneke
  2. Carla:
    Hallo Willem en Heleen,
    Wat zien jullie veel maar het zijn hele afstanden die je af moet leggen als ik het zo lees.
    Fijn Willem dat je toch maar even tien km kunt lopen, hoef ik niet te vragen hoe het met je been gaat!!
    Hier alles goed, de sneeuw is weg en er valt nu af en toe een buitje maar koud is het niet.
    Nog heel veel mooie dagen en prachtige vergezichten. Liefs van hier, Carla.
  3. Marjo:
    26 januari 2019
    Mooi zeg, op die foto's! Geniet er van!
  4. Mia:
    26 januari 2019
    Wat een ondernemende vakantie. Veel indrukken en activiteiten.
  5. Wil en Betty:
    27 januari 2019
    Wat ziet het er prachtig uit, wat een kleuren!